(+995 32) 236 11 12

სიახლეები

მეწარმე ქალთა ეროვნულ ბიზნეს ფორუმში კომპანია ,,დიო'-მ მონაწილეობა მიიღო

2018 წლის 8 მარტს, ქ. ბათუმში, სასტუმრო ,,ეიფორიაში'', მეწარმე ქალთა პირველი ეროვნული ბიზნეს-ფორუმი გაიმართა. ფორუმში 300-მდე დელეგატი, მათ შორის 200 მეწარმე ქალი საქართველოს ყველა კუთხიდან დაესწრო. ფორუმი  ,,დიო''-ს დამფუძნებელმა და გენერალურმა დირექტორმა ირმა დაუშვილმა გახსნა. მონაწილე მეწარმე ქალბატონებს  თავისი გამოცდილება გაუზიარა, კომპანიის  დაბრკოლებისა და ...
08
მარ
2018

ირმა დაუშვილი ქალები მომავლისთვის ბორდის წევრია

 კომპანი ,,დიო''-ს დამფუძნებელი და გენერალური დირექტორი ირმა დაუშვილი ქალები მომავლისთვის Women for Tomorrow ბორდის წევრია. ეს პროექტი,  ორიენტირებულია გააუმჯობესოს და გააძლიეროს ქალების როლის ბიზნესში. სწორედ მათი ცოდნის და გამოცდილების ინვესტიციაა ეს ახალი პროქტი - ბიზნეს ფედერაცია ქალები მომავლისთვის. ძლიერი ქალი უდრის ძლიერ ქვეყანას!  #womenForTomorow შენიშ...
01
მარ
2018

დიო - ინოვაციური აზროვნების 22 წელი

22 წელია „დიო“ ბაზარზეა. 22 წელია ჩემი ძირითადი ფიქრი, საქმიანობა და ემოცია  „დიო“-ს და ბიზნესს უკავშირდება.  ვცდილობდი და ახლაც ვცდილობ, ბიზნესის სწორად განვითარებას. ვფიქრობ, წარმატებას მივაღწიეთ.  ჩემი მხარდამჭერი და მნიშვნელოვანი ძალა ჩემი პარტნიორებია. კომპანიას  და-ძმასთან ერთად ვმართავ; იყო სირთულეებიც, გარკვეულ წილად ეკონომიკური და პოლიტიკურ...
01
მარ
2018

დიო - ინოვაციური აზროვნების 22 წელი

„დიო“-ს ბიზნეს ისტორია საქართველოში მიმდინარე ცვლილებებთან ერთად იწყება. 1992 წელს დამოუკიდებლობის მოპოვებამ ქართული ეკონომიკისა და ბიზნესის მიმართულებები სრულიად შეცვალა. ბიზნესის ცნება საბჭოთა ცნობიერებისათვის უცხო იყო, საჭირო გახდა ცვლილებები ჩვენს საქმიანობასა და ცხოვრების სტილში. კომპანია „დიო“-ს დამფუძნებელმა ირმა დაუშვილმაც თავისი ბიზნეს საქმიანობაც ამ პერიოდში დაიწ...
15
თებ
2018

ყაზახი ქალი ბიზნესმენების შეხვედრა კომპანია დიოში შედგა

საქართველოს სტრატეგიული ანალიზის ცენტრის ორგანიზებით თბილისში  "ქალთა ლიდერობის" პროექტი განხორციელდა. პროგრამის ფარგლებში კომპანია ,,დიო’’-ს გენერალურმა დირექტორმა ირმა დაუშვილმა ყაზახ ქალ ბიზნესმენებს უმასპინძლა. მათ საშუალება ქონდათ დაეთვალიერებინათ ,,დიო’’-ს შოუ რუმში განთავსებული პროდუქცია, გაცნობოდნენ  საწარმოს მუშაობას და ენახათ თითოეული პროდუქტი ...
28
იან
2018

წლის ბიზნესი - ქართულ რეალობაში

როგორი უნდა იყოს ბიზნესი, რომ ქართულ რეალობაში წარმატებულად იმუშაოს?! – ეს კითხვა ალბათ უამრავ ჩვენთაგანს გასჩენია, განსაკუთრებით დღევანდელ რეალობაში, როდესაც დაფინანსებისა და მხარდაჭერის სხვადასხვა მექანიზმები გაჩნდა. ძნელად თუ მოიძებნება ადამიანი, ვისაც საკუთარი საქმის დაწყებაზე არ უფიქრია, მაგრამ მათგან ცოტას თუ შეუძლია მოსალოდნელი გამოწვევებისთვის თვალის გასწორება, შესაძლებლობებისა და რი...
26
იან
2018

ახალი პროდუქტი კომპანია დიო-ში - ტელესკოპური გასაგორებელი ჭიშკარი

სიახლე კომპანია დიო-ში - ტელესკოპური გასაგორებელი ჭიშკარი თუ გასაგორებელი კარისთვის საკმარისი ადგილი არ გაქვთ,  ტელესკოპური გასაგორებელი ჭიშკრის სისტემა გჭირდებათ.  უპირატესობები:   ჭიშკარი შეიძლება გაიყოს 2 ან 3 ნაწილად.    არ აქვს შეზღუდვა სიგრძეში.   მაქსიმალურად შემცირებულია გაგორების მანძილი.  გამოირჩევა სისწრაფით.   სტანდარტულ ...
25
იან
2018

დიო - წლის ბიზნესი

თამაზ დაუშვილი – “დიოს” აღმასრულებელი დირექტორი 21 წლიანი ისტრიის მქონე კომპანია „დიო“ დაჯილდოების ერთ-ერთი გამარჯვებული გახდა. ის 1996 წელს დაარსდა და იყო პირველი კომპანია, რომელიც საქართველოში ფარდა-ჟალუზების იმპორტზე მუშაობდა. მოკლე ხანში, პროდუქტი მოთხოვნადი გახდა და მათ ადგილობრივი წარმოება დაიწყეს. დღეს კომპანიაში 150-ზე მეტი დასაქმებულია და მისი ფილიალები თბ...
17
იან
2018

ხარისხის ნიშნის ღირსეულად ტარების 13 წელი – დიო

მისი ბიზნესისტორია საქართველოში მიმდინარე ცვლილებებთან ერთად იწყება. 1992 წელს დამოუკიდებლობის მოპოვებამ ქართული ეკონომიკისა და ბიზნესის ვექტორები სრულიად შეცვალა. ბიზნესის ცნება საბჭოთა მოქალაქეებისთვის ცოტა გაუგებარი და უცხოც იყო, რადგან იმ პერიოდში კერძო საკუთრება არ არსებობდა და ყველა არსებობისთვის იბრძოდა. ზოგმა შეძლო ცვლილებების განხორციელება და ცხოვრების ახალ საფეხურზე გადასვლა. მა...
15
იან
2018

ხარისხის ფილოსოფია

ადრე ქართველებს გვიკვირდა გამოთქმა: “მე არც ისე მდიდარი ვარ, რომ იაფფასიანი პროდუქცია ვიყიდო”. თუმცა საქართველოში უკვე ყოველწლიურად იზრდება იმ ადამიანების რიცხვი, რომლებიც შესაძენი პროდუქციის შესახებ გადაწყვეტილებას მისი ხარისხიდან გამომდინარე იღებენ.   მარკეტინგის სფეროში ცნობილია, რომ ყველაზე კარგად იმ კომპანიების პროდუქცია იყიდება, რომელთა მარკეტინგული სტრატეგია მომხმარებ...
12
იან
2018
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21